اعضای تیم

 

 

دکتر الناز موسی نژاد جدی

روانشناس کودک و نوجوان
درمانگر نوروفیدبک
مدرس دانشگاه

زمینه فعالیت

مشاوره در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان
آموزش مهارت های والدینی به والدین کودکان بیش فعال و دارای مشکلات یادگیری
متخصص درمان نوروفیدبک در زمینه اختلال نقص توجه/بیش فعالی، مشکلات یادگیری، اضطراب، میگرن و سردرد تنشی و ….
ثبت و تحلیل امواج مغزی
ارزیابی و تشخیص نقایص توجه و تمرکز و حافظه با استفاده از برنامه های کامپیوتری پیشرفته
توانبخشی شناختی مشکلات توجه، حافظه، ادراک دیداری، هماهنگی چشم و دست با استفاده از برنامه های کامپیوتری نوین

سوابق تحصیلی

دکترای تخصصی روانشناسی
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
کارشناسی روانشناسی بالینی
پایان نامه دکتری: تاثیر اصلاح هم نوسانی از طریق نوروفیدبک بر بهبود ارتباط کارکردی بین مناطق مغزی درگیر در خواندن در کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی
پایان نامه کارشناسی ارشد: اثربخشی درمان نوروفیدبک در بهبود کارکردهای عصبی-روانشناختی کودکان مبتلا به اختلال خواندن
 

سوابق تدریس

مدرس دانشگاه پیام نور تبریز
تدریس در کارگاه های آموزشی نوروفیدبک
 

عضویت در مجامع علمی-پژوهشی

فارغ التحصیل مدرسه ایبرو (اولین مدرسه بین المللی (IBRO/APRC) علوم اعصاب شناختی- سازمان ارائه کننده: International Brain Research Organization (IBRO)
عضو نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران
عضو انجمن روانشناسی بالینی ایران
عضو انجمن علوم اعصاب (INSS)
عضو سازمان بین المللی پژوهش مغز (IBRO)
 
 

نمونه مقالات پژوهشی

Rezaei, A.,* Mousanezhad Jeddi, E. (2019). The Contributions of Attentional Control Components, Phonological Awareness, and Working Memory to Reading Ability. Journal of Psycholinguistic Research, published online 22 August. https://doi.org/10.1007/s10936-019-09669-4
Rezaei, A.,* Mousanezhad Jeddi, E. (2018). Relationship between Wisdom, Perceived Control of Internal States, Perceived Stress, Social Intelligence, Information Processing Styles and Life Satisfaction among College Students. Current Psychology, published online 17 February. https://doi.org/10.1007/s12144-018-9804-z
Khanjani, Z., Mosanezhad Jeddi, E.,* Hekmati, I., Khalilzade, S., Etemadi Nia, M., Andalib, M., Ashrafian, P. (2015). Comparison of Cognitive Empathy, Emotional Empathy, and Social Functioning in Different Age Groups. Australian psychologist, 50(1), 80-85.
Mosanezhad Jeddi, E.,* Nazari, M.A. (2013). The effectiveness of EEG-biofeedback on attentiveness, working memory and Quantitative Electroencephalography on reading disorder. The Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences (IJPBS), 7(2), 35-43.
Nazari, M.A., Mosanezhad Jeddi, E.,* Hashemi, T., Jahan, A. (2012). The effectiveness of neurofeedback training on EEG-coherence and neuropsychological functions in children with reading disability. Clinical EEG and neuroscience, 43(4), 315-322.
Khalilzad Behruzian, S., Mahmood Alilo, M., Mosanejad, E. (2016). Relationship between BIS/BAS Systems Along With Emotional Regulation Difficulties and Alexithymia. Hormozgan Medical Journal, 20(1), 18-26.

 


جوانۀ رشد

یه روانشناس خوب در تبریز

روانشناس کودک و نوجوان در تبریز

درمان نوروفیدبک در زمینه اختلال نقص توجه/بیش فعالی در تبریز

مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته و کنکور در تبریز

مرکز کشف استعدادهای کودکان در تبریز

سنجش هوش دانش آموزان در تبریز

مشاوره در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان

شماره تماس: ۰۹۱۴۶۳۴۷۰۹۸ – ۰۴۱۳۵۵۹۵۳۶۷

اینستاگرام:    Javaneye_roshd